ninja barátaimnak

 2009.04.30. 11:58

a következő klip az utolsó, a holnapi t-mint-tiborbá nap előtt, amivel a ninjutsus barátaimnak szeretnék tisztelegni elsősorban mütyi-nek és dani0007-nek, kösz srácok az alacsony védelmi díjért

a táncot tessék jól begyakorolni és a május 16.-ai, balassagyarmati összejövetelen előadni

brékesség

Címkék: rap hip hop vanilla ice

A bejegyzés trackback címe:

https://gmintgeza.blog.hu/api/trackback/id/tr521095341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berna 2009.04.30. 22:16:09

mi lesz gyarmaton? ha vki - pl. te Gergő - így fog táncolni nyilvánosan, azt én is megnézem!

gmintgéza · http://gmintgeza.blog.hu/ 2009.05.01. 11:04:42

@berna:
1. én Géza vagyok, g-mint-géza :P
2. kattints az összejövetel szóra és megtudod miről beszéltem ;)
vigyáztam

Übermayer 2009.05.09. 00:30:42

@gmintgéza: szuper buli lesz, ha hihetünk a trailernek:
www.youtube.com/watch?v=UckT2ceqGKM

de vorsicht: face control van! :)
süti beállítások módosítása